<- Wstecz do: Aktualności

23.05.2017 Zmiana sposobu zgłoszeń serwisowych

Informujemy, iż w celu podniesienia jakości obsługi klientów w zakresie technicznych zgłoszeń posprzedażowych, utworzyliśmy dedykowany Dział Pomocy Technicznej (DPT), stanowiący pierwszą linię wsparcia dla obsługi zgłoszeń.

 

Zadaniem działu jest obsługa wszystkich zgłoszeń (szczegóły poniżej) dotyczących uwag, reklamacji, poprawy czy wsparcia dla naszych urządzeń. Praca działu wsparta jest profesjonalnym narzędziem do obsługi zgłoszeń klasy Service Desk.

DPT jako pierwsza linia wspierana jest pracą II i III linii, które stanowią wewnętrzne zespoły specjalistów. Jednakże dla Państwa pierwszym kontaktem pozostaje DPT. 

 

Dział Pomocy Technicznej obsługuje w szczególności zgłoszenia dotyczące:

 

·         usterek zakupionych produktów (sprzęt, oprogramowanie SCADA)

·         potrzeb naprawy sprzętu w ramach gwarancji i po gwarancji

·         zapotrzebowania na dokumentację techniczną

·         wsparcia technicznego

 

Zgłoszenia należy kierować do DPT z wykorzystaniem 3 kanałów:

 

·         WEB portal programu SD:   sd-dwt.apator.com

·         adres mailowy                    dwt.elkomtech@apator.com

·         telefon:                              42 638 75 50

 

Dla Państwa wygody prosimy w pierwszej kolejności wykorzystywać do zgłoszeń WEB portal, gdzie został umieszczony łatwy w obsłudze formularz, zawierający także gotowe szablony zgłoszeń dotyczących standardowych spraw jak np.:

 

·         dokumentacja – szablon „Dokumentacja/DTR”

·         naprawa sprzętu przysyłanego do firmy Apator Elkomtech – szablon „Naprawa sprzętu (paczka)”

·         oprogramowanie – szablon „Oprogramowanie (SCADA)”

·         usterka sprzętu – szablon „Zgłoszenie usterki sprzętowej”

 

Dostęp do portalu odbywa się poprzez indywidualne konto, dzięki czemu można na bieżąco przeglądać swoje zgłoszenia oraz śledzić ich status realizacji. Posiadanie konta umożliwia również automatyczną rejestrację zgłoszenia przysłanego na powyższy adres emailowy.

Jeżeli nie posiadacie Państwo konta na WEB portalu, prosimy o wysłanie na adres: dwt.elkomtech@apator.com następujących danych:

 

·         imię i nazwisko

·         nazwa firmy

·         tel. kontaktowy

·         adres email (jeżeli jest inny niż adres, z którego wysyłacie Państwo email zgłoszeniowy)

 

Po zarejestrowaniu kontaktu w serwisie SD, na podany adres emailowy wysłane zostaną login i hasło.

 

W przypadku konieczności przesłania do nas uszkodzonego urządzenia,prosimy o wypełnienie zgłoszenia „Naprawa sprzętu (paczka)” w WEB portalu,  wydrukowanie go, a następnie przesłanie sprzętu jak do tej pory wraz z formularzem. W ten sposób identyfikacja zarówno sprzętu, jak i zakresu usterki będzie szybsza, co przyczyni się do szybkiej realizacji naprawy.

 

UWAGA - dla trwających umów serwisowych lub utrzymaniowych, aktualne pozostają kanały komunikacji i sposoby zgłoszeń w nich zawarte. Wykorzystanie powyższych kanałów komunikacji będzie możliwe dopiero po indywidualnych uzgodnieniach zawartych w umowach z Państwem. Takie uzgodnienia będziemy przeprowadzali sukcesywnie w najbliższym czasie.

 

Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania lub uwagi dotyczące działania DPT prosimy o przesłanie email na adres: dwt.elkomtech@apator.com

<- Wstecz do: Aktualności

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie